Książkowe podsumowanie 2021 roku

 Najgorszy rok (prywatnie i zdrowotnie), a zarazem najlepszy (książkowo i blogowo) dobiegł końca. Należy się podsumowanie, bo chcę je tutaj mieć, żeby w tych słabszych momentach zobaczyć i przypomnieć sobie to co dobrego mnie spotkało. Swoją drogą polecam wam tą technikę wdzięczności, serio, działa. 

Książkowo, przeczytałam 73 książki, w tym 54 polskich autorów, 19 zagranicznych. 63 były napisane przez kobiety, a 10 przez mężczyzn. Razem 29043 stron. Czy to dużo? Nie, bo czytałam i 127 książek rocznie, ale oprócz książek jest jeszcze życie, rodzina, praca na cały etat, więc jak na to co mam poza czytaniem - jestem zadowolona. 

Z pewnością jesteście ciekawi najlepszych i najgorszych tytułów wg. mnie. 

TOP 5 najlepszych książek 2021 roku


      

   

   




 
Dajcie znać jakie są Wasze TOPKI.Chętnie zobaczę i może coś dorzucę na swoją listę MUST READ.

Komentarze

Popularne posty